Moda jest moim życiemto moje życie!

Witaj na moim autorskim blogu na temat mody i stylizacji! Jak szukasz rad, jakie buty wybrać do torebki, lub chcesz zapytać, czy Twoja sukienka pasuje do Twojej kurtki, zajrzyj tutaj! Będę starała się nie tylko udzielać porad, ale opisywać swoje życie i zdawać relacje z zakupów. Jestem przekonana, że znajdziesz tu coś atrakcyjnego dla siebie!

Moje życie to moda!

To może czas żebym opowiedziała Ci coś o sobie! Fascynuję się modą odkąd byłam małym dzieckiem. W wolnym czasie uwielbiam robić stylizacje zarówno dla siebie jak i dla znajomych. Wszyscy mówią, że jestem bardzo zdolna i powinnam dzielić się swoją wiedzą z całym światem. Tak oto powstał się pomysł na pisanie tego bloga. Jestem bardzo szczęsliwa i pełna optymizmu!

mode_08_fashion

Mój blog czyli moja druga miłość!

W wolnej chwili będę na mojego bloga wrzucać rozmaite zajmujące teksty, które mam nadzieję, spełnią wasze oczekiwania. Jak pragniesz być na bieżąco ze światem mody, odwiedzaj mnie jak najczęściej! Bardzo liczę na to, że jak już tu jesteś, to pozostaniesz na dłużej! Jeśli masz jakieś rady na temat tego, co mogłabym opisać, odezwij się do mniekoniecznie! Piszę tego bloga tylko i wyłącznie dla moich czytelniczek!

Leave a Reply

